
Op deze pagina staat belangrijke informatie
MijnGezondheid.net
Met MijnGezonheid.net regelt u online uw gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek. Wanneer u gebruik hiervan wilt maken kunt u zich aanmelden via de website van MijnGezondheid.net, hiervoor heeft u een DigiD nodig.
In MijnGezondheid.net kunt u de volgende zaken regelen:
Met de app MedGemak regelt u zorgzaken nog sneller!
MedGemak is de app om u te helpen bij het optimaal regelen van uw zorgtaken. Zo heeft u via uw smartphone 24/7 inzicht in uw medicatie en bestelt u deze direct online. MedGemak is een aanvulling op het patiëntenportaal MijnGezondheid.net.

Ik heb een klacht,
wat kan ik doen?
Komt u er met ons niet uit?
Lees hieronder verder wat de opties zijn.​
Dien een klacht
in bij de SKGE
Komt u er met ons niet uit? U kunt een klacht indienen bij de SKGE. Wilt u hulp van een klachtenfunctionaris? Vul dan het klachtenformulier in op de website van SKGE via de knop hieronder.
​
De klachtenfunctionaris is onpartijdig en onafhankelijk, kiest geen partij en oordeelt niet. De klachtenfunctionaris kan amen met u naar een oplossing zoeken en bemiddelen tussen u en uw (waarnemend) huisarts.
​
​
​
​
Vraag uitspraak aan
de geschilleninstantie
Als u er ook met hulp van de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Meer informatie vind u op de website van het SKGE via de knop hieronder.
​
De geschillencommissie bestaat uit een voorzitter, leden namens de patiënten en leden namens de huisartsen.
De geschillencommissie is onafhankelijk en wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (jurist). De uitspraak van de geschilleninstantie is bindend.