top of page
Op deze pagina staat  belangrijke informatie

MijnGezondheid.net

Met MijnGezonheid.net regelt u online uw gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek. Wanneer u gebruik hiervan wilt maken kunt u zich aanmelden via de website van MijnGezondheid.net, hiervoor heeft u een DigiD nodig.

In MijnGezondheid.net kunt u de volgende zaken regelen:

Met de app MedGemak regelt u zorgzaken nog sneller!
MedGemak is de app om u te helpen bij het optimaal regelen van uw zorgtaken. Zo heeft u via uw smartphone 24/7 inzicht in uw medicatie en bestelt u deze direct online. MedGemak is een aanvulling op het patiëntenportaal MijnGezondheid.net.
Scherm­afbeelding 2024-05-15 om 14.48.47.png

Ik heb een klacht, 
wat kan ik doen?

Uw mening is belangrijk voor ons.
Heeft u een klacht, verbeterpunt of suggestie?  Druk dan op onderstaande knop en vul het contact formulier in.

Dan nemen wij contact met u op.

​

U kunt uw ervaring met onze praktijk ook delen via Zorgkaart.

Komt u er met ons niet uit?
Lees hieronder verder wat de opties zijn.​
Dien een klacht
in bij de SKGE

Komt u er met ons niet uit? U kunt een klacht indienen bij de SKGE. Wilt u hulp van een klachtenfunctionaris? Vul dan het klachtenformulier in op de website van SKGE via de knop hieronder.

​

De klachtenfunctionaris is onpartijdig en onafhankelijk, kiest geen partij en oordeelt niet. De klachtenfunctionaris kan amen met u naar een oplossing zoeken en bemiddelen tussen u en uw (waarnemend) huisarts.

​

​

​

​

Vraag uitspraak aan
de geschilleninstantie 

Als u er ook met hulp van de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Meer informatie vind u op de website van het SKGE via de knop hieronder.

​

De geschillencommissie bestaat uit een voorzitter, leden namens de patiënten en leden namens de huisartsen.

 

De geschillencommissie is onafhankelijk en wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (jurist). De uitspraak van de geschilleninstantie is bindend.

bottom of page